mandag 7. september 2009

Endelig!

Da var jeg kommet i gang med scrappingen igjen etter en tørkeperiode på flere år:) Har overhodet ikke følt meg inspirert i det hele tatt, men nå når bryllupet er overstått og vi sitter igjen med masse fine bilder, så fikk jeg veldig lyst til å lage et album.
Og når jeg først var i gang så fikk jeg plutselig mange ideer til både kort, julegaver og andre ting.
Har hatt noen shoppingrunder også, det er jo så mye fint i alle disse nettbutikkene som hjelper veldig på motivasjonen.
Så skal jeg prøve å legge ut det jeg lager her etter hvert :)

4 kommentarer:

  1. hei snuppa :) så kjekt at eg fant bloggen din, her skal eg følge med på ting du lager vettu... Eg er enormt flink til å kjøpe scrappe ting, men får aldri begynt å scrappe da...hehe. Men no har eg fremkalt 305 bilder av prinsessa, så håper det blir litt fremover... skal på scrappetreff på bømlo neste helg og, blir bra vettu:) Står bra til mde de nygifte?

    klem Malin

    SvarSlett
  2. Hehe, kjenner til det ja.. eg og kjøper altfor mye ting som ikke blir brukt :) Er jo så mye fint i butikkene!
    305 bilder ja.. det er ikke verst.. har vel nok å gjøre på du da:) Kor stor er jenta di blitt nå da?
    Scrappetreff høres kjekt ut! Visste ikke om det eg. Er det ofte eller? Fare for at eg og melder meg på neste gang da :)
    Ellers står det bra til vet du, trives veldig godt som nygift :) Dere da? Alt bra?

    SvarSlett
  3. Tror det treffet er 2 ganger i året, fra fredagen til søndagen, åpent hele natta og alt:) Eg kan nok ikke være så veldig masse med siden eg har Adine, men litt SKAL eg være med.

    Adine er 4,5 mnd gammel no, store jenta mi:) Tida flyge jo, men det vet vel du alt om som allerede har en 4 og 5 åring i hus:)

    SvarSlett
  4. Ønsker deg masse masse lykke til med ny scrappestart :) Sender over masse scrappevibber til deg ;)

    SvarSlett